reklama
kategoria: Biznes
28 czerwiec 2019

[1/1] Muzyka to jedno z najlepiej postrzeganych przez Polaków narzędzi komunikacji marek z ludźmi

Grupa Havas oraz Universal Music Polska przeprowadziły nową falę badania Fans.Passions.Brands. Jego celem było zrozumienie nawyków, przekonań i postaw Polaków w obszarze muzyki, a następnie przełożenie ich na korzyści dla marek.
REKLAMA
pogoda Świdnik
2.9°C
wschód słońca: 07:05
zachód słońca: 16:19
reklama

Kalendarz Wydarzeń / Koncertów / Imprez w Świdniku

kiedy
2025-03-01 16:00
miejsce
Miejski Ośrodek Kultury, Świdnik,...
wstęp biletowany
kiedy
2025-03-30 16:00
miejsce
Miejski Ośrodek Kultury - Sala...
wstęp biletowany
kiedy
2025-04-06 15:00
miejsce
Miejski Ośrodek Kultury, Świdnik,...
wstęp biletowany